2010. január 21., csütörtök

Pankától kaptam a díjat,aminek nagyon örülök,de kicsit sokat gondolkodtam rajta./Bocsánat Panka!/Szóval akkor:
1.
Két nagy fiam van és a drága férjem./Vagyis három gyerek!/
2.
Fodrász vagyok.Ami legalább akkora előny mint hátrány.
3.
Városi aggyal élek falun,amit így 20 év után is nagyon szeretek.
4.
Van valamennyi humorérzékem,legalábbis jókat tudok magamon nevetni./Nagyon fontos!/
5.
Néha hangulatember vagyok./Ami azért nem túl jó!/
6.
Már könnyebben tudok dolgokat venni,nem kapok idegbajt nem tőlem függő dolgokon.
7.
Mérleg vagyok,nagy az igazságérzetem és dumálni is profin tudok!/Ami azért nem baj./
/Ja,és állítólag néha hisztis is vagyok!/

Hát tömören ennyi.
Nem is gondolkodtam,hogy kinek adjam tovább,szívesen olvasok rólatok!!!!

2 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Én örülök,hogy írtál magadról!Egy részét már tudtam,a többit(néhányat) meg örülök,hogy leírtad:)

POÉ írta...

Köszönöm ,hogy olvashattam rólad is !