2011. szeptember 9., péntek

SMARAGD VÁROS KINCSE

Megint kérni szeretnélek benneteket,hogy szavazzatok az Etsy Beadweavers szeptemberi kihívásán.ITT Szeptember 9-16-ig lehet szavazni. Köszönöm!!! Az enyém a 20-as,ha tetszik szavazz rám.Nagyon különleges,igazán csilli nyakláncot szerettem volna készíteni.A medálban egy 18,5ct csiszolt topáz van befoglalva.Fantasztikus szépsége van ennek a kőnek,attól függően honnan nézzük,úgy változik a színe.A smaragd zöldtől a mély liláig.A fényképeim szépségét nagyon köszönöm EWA-nak.

18 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű,én szavaztam és drukkolok!

Ciciri írta...

Nagyon szép! Még egy szavazatod van :-)

RaMary írta...

Káprázatos a nyaklánc amivel pályázol! Drukkolok, és eggyel több a szavazatod!:) Itt szeretnék gratulálni az előző sikeredhez!

Panka gyöngye írta...

És még egy:)))Úgy láttam az élen jársz,nagyon drukkolok:)))Jó a fotó montage is!Hajrá:)

Amy's írta...

Szavaztam en is .Remelem nyerni fogsz mert valoban csodalatos kulonleges nyaklanc ..Gratulalok

LUCY írta...

Bellisimo....precioso color......

Amy's írta...

Vegigneztem az osszes jelentkezo munkajat ....Tied kell nyerjen !! Tied a legszebb

Marcsi írta...

Hát ez eszméletlenül szép!!! Remélem nyersz vele!! :))

Unknown írta...

thats really beautiful necklace i like that emerald color it really pretty

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!

Lakota mágia írta...

Gyönyörű darab, ...szavaztam, és drukkolok!!!
:-)))

Susan írta...

Ismét egy csodával neveztél be. Drukkolok neked. Az elözö helyezéshez gratulálok!

Mézesmama írta...

Gyönyörűség amit alkottál...ment a szavazat!Drukkolok!!!!!!!

ekszerlada írta...

Azta betyárját,de gyönyörű és nagyon munkás darab!!

Szikati írta...

Csodálatos darab!!! A szavazatom természetesen a Tiéd, és nagyon szurkolok!!!!!

Edit írta...

Csodálatos, mutatós darab!!!!!

Zsófi írta...

Amikor megláttam a medált, nekem egyből a Smaragd románca című film jutott eszembe :-)))
Ehhez az ékszerhez egy maga, karcsú, fekete hajú lányt tudok elképzelni.... Na, én nem ilyen vagyok, de azért a láncot nagyon szívesen fogadnám!

Molnar Nusi írta...

Csodálatos ez a darab. Sajnos mindenki csak egyszer szavazhat rá.
Utólagos engedelmeddel feltettem a blogomba, hogy aki még nem látta nézze meg, és szavazzon.
Ugye nem haragszol érte?