2013. június 28., péntek

BOTB második forduló

 Nagyon örülök,mert tovább jutottam a második fordulóba a BOTB csatában. :-)
Egy plusz képet küldhettünk. Most volt idő , hogy egy EWA nevű tündér ilyen széppé varázsolja a fotómat  :-)  Nagyon reménykedek benne , hogy egy fordulót még túlélek :-))) Most Misan Tejre a párom.
 Nagyon örültem, mert elkészíthettem újra a tavalyi verseny nyakimat. Fantasztikus időutazás volt, nagyon élveztem készíteni. .
 Egy kis nyári kari fuksziával, amazonittal és kínai lila jáspissal.


6 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű munkák, szép színek.Gratulálok!

Ilka írta...

Gratulálok a továbbjutásodhoz! Ez az újra készített tavalyi is csodás munka!
A kari gyönyörű, olyan igazi nyári darab!

Mézesmama írta...

Szívből gratulálok!Csodálatosak a munkáid....én biztos vagyok, hogy tovább jutsz!

Keka írta...

Csodálatosak és gratulálok!

Perlenschmuck-Wetter írta...

Wow, Ich bin total begeistert.
Deine Arbeiten gefallen mir sehr.
Sie sehen alle seh edel aus.
Very beautyful.

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép ékszerek, mint mindig!, drukkolok!!!
:-)