2012. május 14., hétfő

Battle Of The Beadsmith

Indulok a Beadsmith versenyen,aminek nagyon örülök,és rendkívül  büszke is vagyok rá!
Nagyon vártam a sorsolást,hogy kit hoz mellém,ellnem a sors. Hát mikor megláttam,majdnem elbőgtem magam:-) Egy igazi nagyágyú: Mikki Ferrugiaro!!! Most már szép nyugodtam kitalálhatom és elkészíthetem a művemet,mert teljesen esélytelen vagyok vele szemben. De azért így is nagyon büszke vagyok ,hogy ilyen nagy nevekkel játszhatom:-))) Érdemes megnézni az ellenfelem blogját,hátha valaki nem ismeri... http://thebeadedcarpet.blogspot.com/

6 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Szerintem egyáltalán nem vagy esélytelen!!! Én drukkolok neked!

Liza írta...

Hajrá!
Szerintem Ti mind nagyon ügyesek vagytok, akik bekerültek ebbe a csapatba és egyáltalán nem vagytok esélytelenek.
Nem tudom, de én valahogy nem estem hasra a hölgy blogjától!

Magdi írta...

Először is gratulálok! Nem kell megijedni, de az jó ha nyugodtan csinálod végig!! Biztos vagyok benne, hogy fantasztikusat fogsz alkotni, szurkolok Neked!!!

Lakota mágia írta...

Gratulálok, és sok sikert kívánok!!!! :-)
..milyen esélytelenség????, nem értem miről beszélsz!!!
:-)))

Edit írta...

Szerintem sem vagy esélytelen!! Gyönyörűségeket tudsz alkotni, és szurkolunk Neked!

AgnesBeads írta...

Hajrá Évi! Szerintem se légy kishitű, hiszen csodás dolgokat alkotsz.